Subject: C-798/26 (PPU)
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 16:06:10 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/383
Kohtuasja number: C-798/26 (PPU)
Vastuse kuup�ev: 04.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: Euroopa vahistamism��rus; Euroopa vahistamism��ruse t�itmata 
j�tmise alus; vahistamism��ruse alused; vahistamism��ruses sisalduv teave
�iguslikud vormid: raamotsus 2002/584/JSK
Kommentaarid: Eelotsusetaotlus puudutab Euroopa vahistamism��rust, mille on 
v�ljastanud Eesti (L�una Ringkonnaprokuratuur).

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8899

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium